Select Page
Jom baca story kat bawah ni dulu…….

NASIB BAIK BINI AKU BAGITAU..KALAU TAK, DUDUK HOSPITAL JE LA AKU..’

Kisah seorang pemandu lori

Tuan Asmadi ni bekerja sebagai seorang pemandu lori di di Johor. Beliau memang tak kisah sangat mengenai diet pemakanan selama ni

Ini menyebabkan kadar gula meningkat dan Tuan Asmadi disahkan ada diabetes sehingga menyebabkan berat badannya susut dari 96kg ke 85kg!

Tuan Asmadi ni rajin membuat ujian darah di klinik kesihatan. Beliau mengetahui tentang teh GTM ini melalui isterinya yang sangat prihatin tentang kesihatannya!=D

Setelah sebulan Tuan Asmadi ber-diet dan disertakan dengan pengambilan teh GTM ini bacaan gula Tuan Asmadi telah menurun dari 18 mmol/L ke 5.3 mmol/L !

Teh GTM ini bukan ubat tetapi ia hanya minuman tambahan yang boleh membantu mengawal kadar gula kerana kandungannya yang terdiri dari 7 jenis daun-daun semulajadi!!!

Inilah Tuan Asmadi dengan asbab isteri tercintanya berusaha mencari ikhtiar membantu masalah suaminya.

Alhamdulillah kini masalahnya berjaya diselesaikam setelah temui dengan produk GTM.

GTM ini bukan ubat tetapi ia hanyalah teh yang boleh membantu mengawal kadar gula dan tekanan darah tinggi kerana kandungannya yang terdiri dari 7 jenis daun-daun semulajadi..jom lihat apa isi kandungannya daripada Produk lain..

==========================
KANDUNGAN GREEN TEA MORINGA
==========================

1. Daun MoringaAntioksida yg tinggi kaya dgn Vitamin C dan E.
2. Daun RooibosMengaktifkan beta sel pankreas utk merembeskan insulin ( Memudahkan penukaran gula kepada tenaga)
3. Daun GymnemaMenghalang penyerapan gula di dalam usus
4. Daun MulberryMenghalang penguraian gula dan penyerapan gula ke dalam darah.
5. Daun Green TeaMengurangkan stress.
6. Daun PudinaMelegakan sakit perut.
7. Daun SteviaPemanis semulajadi dan mengawal paras gula.

GTM juga mampu membantu menurunkan tekanan darah tinggi…

[ Alhamdulillah Puan Ain berjaya Turunkan Bacaan Gula ]

daripada bacaam 17 kepada 7

SAYA MINUM SELANG SEHARI DAN TEKANAN DARAH DAH TURUN DARI 145 KE 125, KADAR GULA PUN DAH MENURUN
.
Kali ini kami tunjukkan satu lagi testimonial dari pelanggan GTM, tapi kami tidak dibenarkan untuk mendedahkan siapa beliau. Beliau hanya mengamalkan GTM ini selang sehari saja beserta mengubah sedikit gaya hidup dan tekanan darah beliau telah menurun dari 145 kepada 125.
[En. ASMADI TERKEJUT MENGALAMI PERUBAHAN MENDADAK]

“Kadar gula dalam darah sy dah mule turun..dari 18.9..turun kepada 4.1..ALHAMDULILLAH”

En Hamzah Zakaria…mencadang nak ambil tiap bulan….

MEMANG BERKESAN…..

 

Sebelum ni Paras Gula 15mmol/L bertukar jadi 4 mmol/L

Lagi testimonial !!!!

Temu ramah dengan Puan Fatimah…salah seorang customer kami….yang berjaya setelah mengamalkan Teh GTM